tisdag 5 januari 2010

360 dagar kvar

Usch vad det känns som om dagarna går fort när man räknar ner så här......... Tycker inte att 5:e januari känns så hemskt men att jag redan är nere på 360 dagar här i rubriken känns märkligt.

Idag har det varit 19 grader här så det har varit ganska lugnt. Sett på film med barna och kört en tvätt. Gjorde ett nytt försök att få tag i sjukgymnasten men misslyckades. På torsdag ska jag sitta beredd att ringa på sekunden klockan nio. Inte hört nått från kuratorn än heller. Och imorgon är det röd dag så då går det varken att ringa eller bli uppringd.

Ikväll har jag gått en timme med hundarna. 5056 steg blev det. Kul med stegräknare. Jag fick en ny i julklapp, en sån som man kan lägga i fickan eller väskan eller hänga runt halsen. Väldigt praktiskt!! Enligt den hade jag förbränt 238 kalorier på den här promenaden *värdelöst vetande*.

Har bara tagit medicin en gång idag men nu har jag gräsligt ont så det blir nog minst en gång till idag. Kanske två beroende på hur länge jag blir vaken.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på kvällens avsnitt av Miss Marple. Har just ingen inspiration att skriva idag. Får bli mer imorgon.

Inga kommentarer: